«Учасники виборів впадають в ейфорію від результатів замовлених ними ж самими соцопитувань», — соціолог

«До передвиборчої кампанії невизначених може бути і 50%. Зараз, коли розпочинається кампанія, – до 30-40 %. Це люди, які можливо, навіть, не підуть на вибори», — таку думку висловила соціолог, керівниця агенції MLS Group Надія Кузмичова під час першої дискусії Запорізького Медіаклубу, що відбулася 11 лютого, повідомляє кореспондент «Громади Запоріжжя».

На її думку, соціологічні рейтинги зараз збивають з пантелику навіть робітників передвиборчих штабів політичних сил. «Учасники перегонів впадають в ейфорію від результатів замовлених ними ж самими результатів. Таке лінійне зчитування показників може призвести до того, що в останній момент електорат перейде до інших кандидатів».
Вона також стверджує, що причиною радикалізації виборів та конфліктів з цього приводу є надмірна емоційність виборців.

«Питання збереження спокою під час виборів лежить в площині емоційності суб’єктів виборчого процесу: політичних сил та кандидатів, а також електорату. Достатньо утопічно і пафосно, але, якби задіяні суб’єкти політичного процесу частіше згадували про рівень своєї відповідальності перед вибором, рівень раціональності був би значно вищим. Тоді б ми в соціальних мережах не бачили такого шквалу емоцій, – каже керівниця агенції MLS Group, – Коли суспільство у виборі спирається на емоції, передбачити результат, навіть соціологам, дуже складно».

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован.


*